Wycieczka do Warszawy

Utworzono dnia 20.03.2020

W słoneczny jesienny poranek dnia 20 października 2019 r. wyruszyliśmy wraz z 8 Zambrowską Drużyną Harcerską „Siedem Ogni” do Warszawy. Po porannej Mszy w kościele św. Anny poszliśmy pod Pomnik Małego Powstańca, gdzie zawiązaliśmy krąg i zaśpiewaliśmy „Bratnie słowo”. Następnie przespacerowaliśmy się po Starym Mieście i Ogrodach Zamku Królewskiego. Nie mogło zabraknąć pamiątkowego zdjęcia pod pomnikiem Syrenki i pysznego obiadu w restauracji na Starówce. Tego dnia podziwialiśmy również eksponaty w Muzeum Wojska Polskiego. Największe wrażenie zrobiła na nas unikatowa kolekcja uzbrojenia z okresu XV – XX w. oraz samoloty, śmigłowce i broń rakietowa. Na koniec udaliśmy się na Cmentarz Powstańców Warszawy. Zapaliliśmy znicze pod tablicą upamiętniającą harcerzy Szarych Szeregów i Pomnikiem Poległych Niepokonanych w Warszawie. To był piękny dzień.

Utworzono dnia 20.03.2020, 22:03

Biuletyn Informacji Publicznej

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.